ERREKLAMAZIO GUTUNA

gutun

 

 

 

 

 

Bilbon , Abenduaren 10 ean

Jaun/Andrea:

Kexa bat egin nahi dut zure jatetxeari buruz;

Pasa den igandean egon nintzen zure jatetxean bazkaltzeko, nire amaren urtebetetxea ospatzea nahi nuelako.

Nahiz eta barkatu esan genion tabernariari berandu heldu ginenelako, 30 minutu gehiago itxaron behar izan genuen gure txanda galdu zutelako, bitartean , kalean geunden taberna jendez beteta dagoelako  ,eta gainera hotz asko egin zuen .

Tabernaria haserretuta zegoelako gurekin oso txarto tratatu gintuzten, niri iruditzen zait  tratamendua oso lotsatia zela.

Janariarekin pozik geunden, kalitatea ona zen, baina aldiz zerbitzua txarra zen, horregatik esan nahi dut oso haserretuta gaudela eta inoiz ez garela joango berriro zure jatetxera.

Esperientzia hau ahaztu nahi dut, baina pena bat da nire amaren urtebetetxea ez  zela dibertigarria izan zerbitzuaren erruz.

Tabernariarekin hitz egin nuen arren zerbitzuari buruz, ez zuen kasurik egin, horregatik eskatu nion erreklamazio orri bat  bezeroak tratamendu hobea merezi du, ez dago eskubiderik eta espero dut arretaz hartuko duzula gai hau

Nire eskaera kontuan hartuko duzulakoan

Besterik Gabe

Sinadura

 

 

 

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.